17-10-2012

mijn leven in een gay uni

wordpress.com
cool
bye facebook
I did bye bye facebook
ladidi

thanks wordpress
for this one
b
v
d
blogspot.
I am no robot
kraftwerk
ladidi
.
blog
some disturbtion
a bit
thanks

coytecai
foxtoady

with
b
v
d
regards,
erik-paul (born name. fransicus paulus erik-paul van gaalen. harderwijk geboren. medestokelaan 47.
naast het trein spoor
was een leuke kleuterschool voor mij
verhuisd naar ermelo dan ben ik ongeveer 7.
liep er een muisje over mijn kussen.
was net in mijn bed eerste keer slapen.
magic

1 ste klas lagere school
sjors en sjimmie stripboek.

2de was okay
3de verstoring
6de ook

mavo 1 en 2 dikke shit
bleef zitten.
toen ging alles goed
ladidi
ik kreeg een appeltaart als ik bleef zitten.
die was lekker
van zesde klas lagere school ging ik paardrijden
tot mijn 16de

dikke pret
met storm
met ceasar
en manelito
en black wood king

heerlijk paard gereden ook op een arabier bartje

dresseur rijden
crossen
springen
zwemmen met paard
spelen
dag cavelarie en indianen
jongens cavelarie en meisjes indianen

reed ik op black wood king
zonder zadel. ik was 12
gat in mijn hoofd
toen ik in auto naar ziekenhuis
dikke omweer kwam met hagel en regen.
was fantastisch
ik had geen pijn. niets.

coyoteCai

2 opmerkingen:

the black list(s)

the black list(s) game over

the black list(s) game over
run (w)rong (w) did memo milano '86