17-02-2015

charity works

aan: sociale dienst
isd noordoost

28-01-2015

Beste ...,

Situatie
Ik zit veel thuis
Veel last van neuropathie
Spieren en zenuwen

Ik schrijf op internet
(s)amen
(w)
go round the globe
vigo blue
vigo cool
Op internet heet ik Cai en schrijf met Toady
coyoteCai en foxToady
Toady was Krishnamurti, tot 1986
Krishnamurti en Nitya twee broers

Het gaat goed
Naar de omstandigheden
Gaat het goed

Ik heb vrijwilligers werk gedaan een tijdje bij humanitas
En
Bezocht ik mensen thuis

Ik ben ervaringsdeskundige
En
Wat ik verder hier mee wil
De laatste persoon die ik bezocht vanuit humanitas
als maatje
voor iemand
die alles en maar dan ook alles bij elkaar loog
een zinloze bezigheid als zinloos maatje
en daar kwam bij
ik heb in die tijd veel meer last van spieren en zenuwen gekregen
maar goed ik kan ook best het een en ander doen
als
thuis de was en ramen zemen
binnen de tijd dat het even lekker lukt.
Zo
Wil ik best vrijwilliger zijn
Maar
Die ander
Moet alles doen
Of
Niets
Zo is het
Ervaringsdeskundige
Tot slot
Ook wel eens vakantie lol ladone danso ciao

Vriendelijke groeten,
Erik-paul van Gaalen




1 opmerking:

the black list(s)

the black list(s) game over

the black list(s) game over
run (w)rong (w) did memo milano '86