09-10-2014

thxs

Sent: Monday, October 06, 2014 1:15 PM
Subject: RE: PC9931 - Klacht - internet - storingverbindingenontvangst
 
Geachte heer  van Gaalen,

Bedankt voor uw e-mail van 3 oktober 2014. Hierin geeft u aan een vergoeding te hebben gehad voor de periode van de storing. Echter is dit bedrag anders dan wat de monteur u heeft aangegeven en geen verklaring voor de afsluiting. Hieronder leest u mijn reactie.

Vervelend dat de vergoeding minder is dan wat de monteur heeft aangegeven. Omdat dit een fout is die gemaakt is bij Ziggo vul ik de vergoeding aan tot de € 25,- zoals de monteur u heeft aangegeven. Mijn collega heeft alleen de kosten voor de producten vergoed, en niet de ongemakken die er door zijn ontstaan.

Uiteraard snap ik dat u een verklaring wenst van de afsluiting. Het gaat hier om een kabel kruising zoals wij dat noemen. Er is tijdens een afsluiting van een andere klant per ongeluk uw signaal afgesloten in het kastje in de straat.

Nogmaals excuses voor alle ongemakken.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via
ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,

..Medewerker Klantenservice

6 opmerkingen:

  1. relation angry irritated en etc.
    recover
    vivo vivo
    ziggo
    recover
    fix
    relation
    ziggo
    en
    (w)
    ladone
    danso
    ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  2. our answer
    (w)
    on everything
    was:
    after the trouble
    internet telly en phone again
    why not a phone of ziggo
    with the friendly way
    welcome back
    by ziggo
    erik-paul
    ?
    en
    well
    the next month cost nothing
    1 april
    vivo contact hersteld recovered gefixed
    engelsdutch
    ge fixed
    lol
    thxs ziggo
    ladone
    danso
    vivo cool
    vivo blue

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so
    what en why
    the thxs
    lol
    true
    ladone
    danso
    ciao

    BeantwoordenVerwijderen

the black list(s)

the black list(s) game over

the black list(s) game over
run (w)rong (w) did memo milano '86