From: Ziggo Klantenservice
Sent: Monday, October 06, 2014 1:15 PM
Subject: RE: PC9931 - Klacht - internet -
storingverbindingenontvangst
Geachte heer van
Gaalen,
Bedankt voor uw e-mail van 3 oktober 2014. Hierin geeft u aan een vergoeding te hebben gehad voor de periode van de storing. Echter is dit bedrag anders dan wat de monteur u heeft aangegeven en geen verklaring voor de afsluiting. Hieronder leest u mijn reactie.
Vervelend dat de vergoeding minder is dan wat de monteur heeft aangegeven. Omdat dit een fout is die gemaakt is bij Ziggo vul ik de vergoeding aan tot de € 25,- zoals de monteur u heeft aangegeven. Mijn collega heeft alleen de kosten voor de producten vergoed, en niet de ongemakken die er door zijn ontstaan.
Uiteraard snap ik dat u een verklaring wenst van de afsluiting. Het gaat hier om een kabel kruising zoals wij dat noemen. Er is tijdens een afsluiting van een andere klant per ongeluk uw signaal afgesloten in het kastje in de straat.
Nogmaals excuses voor alle ongemakken.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
..Medewerker Klantenservice
Bedankt voor uw e-mail van 3 oktober 2014. Hierin geeft u aan een vergoeding te hebben gehad voor de periode van de storing. Echter is dit bedrag anders dan wat de monteur u heeft aangegeven en geen verklaring voor de afsluiting. Hieronder leest u mijn reactie.
Vervelend dat de vergoeding minder is dan wat de monteur heeft aangegeven. Omdat dit een fout is die gemaakt is bij Ziggo vul ik de vergoeding aan tot de € 25,- zoals de monteur u heeft aangegeven. Mijn collega heeft alleen de kosten voor de producten vergoed, en niet de ongemakken die er door zijn ontstaan.
Uiteraard snap ik dat u een verklaring wenst van de afsluiting. Het gaat hier om een kabel kruising zoals wij dat noemen. Er is tijdens een afsluiting van een andere klant per ongeluk uw signaal afgesloten in het kastje in de straat.
Nogmaals excuses voor alle ongemakken.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
..Medewerker Klantenservice
thxs ziggo
BeantwoordenVerwijderenladone
danso
ciao
relation angry irritated en etc.
BeantwoordenVerwijderenrecover
vivo vivo
ziggo
recover
fix
relation
ziggo
en
(w)
ladone
danso
ciao
how en when
BeantwoordenVerwijderen1 april
BeantwoordenVerwijderenvivo vivo
our answer
BeantwoordenVerwijderen(w)
on everything
was:
after the trouble
internet telly en phone again
why not a phone of ziggo
with the friendly way
welcome back
by ziggo
erik-paul
?
en
well
the next month cost nothing
1 april
vivo contact hersteld recovered gefixed
engelsdutch
ge fixed
lol
thxs ziggo
ladone
danso
vivo cool
vivo blue
so
BeantwoordenVerwijderenwhat en why
the thxs
lol
true
ladone
danso
ciao